Rize İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Tepe istifa etti

Rize İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Tepe’nin görevinden istifa ettiği.

SAĞLIK - 18-02-2025 10:52

Rize’de 16 yıl başarıyla görev yapan İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Tepe’nin görevinden istifa ettiği ve istifasını dün Sağlık Bakanlığı’na sunduğu öğrenildi. Dr. Tepe’nin istifasının ardından ildeki sağlık yönetiminin de değişmesi bekleniyor.

Dr. Mustafa Tepe'nin uzun yıllar boyunca Rize'de sağlık alanında yaptığı çalışmalar ve liderlik vasıfları takdirle karşılanıyordu. İstifa kararının ardında yatan nedenler henüz bilinmezken, bu ani gelişme sağlık camiasında ve kamuoyunda büyük merak uyandırdı.

Günün Diğer Haberleri